ÁRNYALATOK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK


Általános Szerződési Feltételek  az oldalon megjelent tartalomra illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokra vonatkozólag.

Bevezetés

Az Arnyalatok.hu felhasználási szabályzata Polgár Ágnes egyéni vállalkozó a www.arnyalatok.hu tulajdonosa és kezelője, (a továbbiakban: Szolgáltató, Eladó) a következő elérhető szolgáltatások, valamint az általa nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatások általános szerződéses feltételeit tartalmazza az olvasói, vásárlói felé.

Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető és letölthető tartós adathordozón, a következő weboldalról: https://arnyalatok.hu/altalanos-szerdesi-feltetelek

Jelen dokumentum alapján létrejött  nem kerül iktatásra , kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem feltétlenül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltatói adatok

A szolgáltató neve:  Polgár Ágnes ev
Székhely:  Magyarország 2800 Tatabánya Előd Vezér utca 22. 2/7.
Telephely:  Magyarország 2040 Budaörs Holdfény utca 27-29. A/3. 2/16.
Nyilvántartási szám:   55975692
Adószáma:  57353335-1-31 
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Egyéni Vállalkozók Nyilvántartása – NAV A szolgáltató
elérhetősége, az igénybevevő vevővel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím05 Telefon6  Telefon755 : hello@1aratok .

A tárhelyszolgáltató adatai: Rachost Zrt. 6722 Szeged, Tisza Lajos körút 41. Tel: +36 1 445 1204

 

Általános Szerződési Feltételek a Magazin írásbeli tartalmára vonatkozólag

Hatály és alapvetés:

  1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról, valamint az információs társadalom összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a külön kikötés nélkül is irányadók.
  2. A jelen Szabályzat 2019. március 10. napjától hatályos és visszavonásig marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók egy weboldalon elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalra van szükség minden szabályozásra érvényes.
  3. Felhasználó, belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználót a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Ha a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
  4. Szolgáltató fenntartja magának minden jogot a weboldalon, annak minden részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok mindenének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos kiadása nélkül.

Általános rendeltetésűek

  1. A Szolgáltatás használatának megkezdésével a Felhasználó és a Szolgáltató között online szerződés jön létre, a jelen Szabályzatban foglalt feltételekkel.
  2. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a lagomneked.hu minden tartalmi elemet bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését változtassa.
  3. A Szolgáltató fenntartja, hogy a weboldalak tartalmát bármikor módosítsa, vagy elérhetőségét a jelen ÁSZF-ben foglaltak betartásával megszüntesse.

Az elektronikus szerződéskötés lépései

  1. A Felhasználó a weboldal szolgáltatásainak igénybevételére jogosító szerződést az elektronikus megrendelő kitöltésével elektronikus úton köti meg.
  2. Felhasználó a szolgáltatás megrendelése során megadja a szerződés létrejöttéhez szükséges adatait.
  3. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a igénybevételi folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  4. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Ez e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezett, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  5. A szerződés attól a naptól kezdve jön létre, amikor a Felhasználó az elektronikus regisztrációs űrlapot hiánytalanul kitöltötte, és az ÁSZF rendelkezéseit elfogadja, a Szolgáltató pedig a szolgáltatást visszaigazolta és azt aktiválta.
  6. A szolgáltatás aktiválásáról, azaz a szerződés létrejöttéről a Szolgáltató elektronikus levelet küld a Felhasználó részére.
  7. A felhasználó tudomásul veszi, hogy az űrlapon valótlan adatokat adott meg, vagy nem a saját adatait adta meg, a szerződés érvénytelen. Érvénytelenség esetén az igénybe vett szolgáltatások díját Felhasználó köteles megfizetni Szolgáltatónak és a már befizetett összeget a Szolgáltató nem téríti vissza.
  8. A Szolgáltató vállalja, hogy a Felhasználó számára biztosítja Szolgáltatásait, a Felhasználó szolgáltatás igénybevételének feltételeit teljesíti a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően.
  9. A szolgáltatások aktiválásához a díjhoz kötött szolgáltatások esetén a díjnak a Szolgáltatóhoz való beérkezése szükséges. A Szolgáltató vállalja, hogy a díj beérkezését követően a Felhasználó részére azonnal elérhető.
  10. Felhasználó a fizetős szolgáltatásért a Szolgáltatónak a mindenkori aktuális díjszabásában foglalt szolgáltatási díjat köteles megfizetni. 
  11. A díjfizetés akkor is teljesített, amikor azt a Szolgáltató számláján hiánytalanul jóváírják. A teljesítés további feltétele, hogy a díjfizető azonos legyen a Szolgáltató számláján szereplő vevővel.

Felelősségek

  1. Szolgáltató a webes Szolgáltatásainak, valamint a honlapoknak a működésére 99,5%-os rendelkezésre állást vállal. Felek kizárják Szolgáltató felelősségét az ezen hibahatáron felüli leállásokért, egyéb rendellenességekért. E kötelezettség alóli kivételt képeznek a más szolgáltató által biztosított hozzáférési és egyéb üzemeltetési feladatok.
  2. A Szolgáltatónak fel nem róható, illetve más Szolgáltató közreműködésével végzett üzemzavarokért, hozzáférési hibákért a Szolgáltatót nem terheli felelősség.
  3. A Felhasználó köteles a szolgáltatás igénybevételéhez, illetve díjfizetéshez kapcsolódó adatait, azok mentesítése esetén 5 (öt) munkanapon belül a Szolgáltató felé bejelenteni. A Szolgáltató az adatbejelentés elmulasztása, vagy késedelmes teljesítése esetén kizárja a Szolgáltató késedelmet, és az ebből eredő többletköltségeit jogosult a Felhasználóra hárítani. Szolgáltató az adatbejelentés elmulasztása, vagy késedelmes teljesítése miatti számlázási késedelem esetén nem vállalja a Szolgáltatás folyamatos biztosítását.
  4. A szolgáltatás eléréséhez szükséges Internet hozzáférés és az ehhez szükséges eszközök (hardver és szoftverek, illetve azok megfelelő beállítási) biztosítása a Felhasználó feladata.

Teljesítés

  1. Szolgáltató a megrendelt szolgáltatást (PR-cikk megjelenés, képi hirdetés) lehetőség szerint néhány órán belül, maximum 8 naptári nap alatt teljesíti. 
  2. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a szabályzat az adategyeztetés során használt adatok alapján személyre szabottan készülnek el, úgy, hogy közben a mindenkori jogszabályoknak is megfeleljenek.
  3. Felhasználó tudomásul veszi, hogy szabályzatok jogilag megfelelő megszövegezése a Szolgáltató feladata, így Felhasználó nem módosíthatja az adott szabályzatot az üzleti, egyedi kérdéseket leszámítva.
  4. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a szabályzatok ún. törzsszövegeket tartalmaznak, amelyek tartalma a jogszabályok, és a joggyakorlat által meghatározott, így ezen szövegrészeket nem jogosult megkérdőjelezni, azokban bármilyen mást javasolni (pl. elállási jog, szavatosság, jótállás, stb.)

Bírsággarancia

  1. A hitelességgaranciát akkor tudjuk vállalni, ha Ön okirati, hiteles formában bizonyítja, hogy adatvédelmi/ellenőrzési jegyzőkönyv másolata), eredményeként olyan tartalmú határozat született, amely az általunk megküldött/elkészített dokumentumok jogszabályai meg nem felelőségét, és csak ezért kiszabott adatvédelmi bírság összeget tartalmaz.
  2. Aszabásban feltüntetett bírsággarancia összege csak akkor érvényes, ha a Felhasználóval nem indult korábban adatvédelmi / fogyasztóvédelmi ellenőrzés. Ha korábban elmarasztaló végzés / határozat született a Felhasználóval szemben, majd ezek után alkalmazza a VirtualJog szolgáltatást, úgy a díjszabásban feltüntetett garancia összegének 50%-át tudja Szolgáltató vállalni.
  3. A bírsággacia feltétele továbbá, hogy a Felhasználó a VirtualJog beillesztő kódját használja (nem csak a generált pdf verziót), hiszen így biztosítható a szabályzatok folyamatos frissítése.
  4. A garancia nem vonatkozik arra az esetre, ha az előfizető mindennapi tevékenysége során nem alkalmazza a szabályzatokban leírtakat, nem történt meg a weboldalon a szükséges fejlesztéseket, vagy egy-egy jogvitában nem a jogszabályoknak és a szabályzatoknak megfelelően jár el.
  5. A garancia nem vonatkozik azon esetekre, amikor Felhasználó – a Szolgáltató egyértelmű előírásának ellenértéke – nem szükséges választokat az adategyeztetés során (pl. nem küldi meg a pontos, összegszerű, bruttó szállítási költségeket).
  6. A bírsággarancia érvényesítésének feltétele, hogy Felhasználó azonnal jelezze, vállalkozásával szemben hatósági eljárás indult; továbbá köteles igénybe venni a hatóság döntése ellen a Szolgáltató ügyvédei által indított összes jogorvoslati eljárást. A bírsággarancia csak akkor érvényes, ha az összes jogorvoslati eljárás után bírság fizetésre kötelezik a Felhasználót.
  7. A bírsággarancia nem él, felhasználó elmulasztja értesíteni a Szolgáltatót azon körülményekről, feltételekről, amelyek szabályozása az ÁSZF-ben kötelező (pl. nem jelzi, hogy már személyes átvétel is a webshop üzemeltetése esetén, vagy nem jelzi, hogy már áfa mentesül állítja ki).

Szerzői jogok

  1. Miután a https://arnyalatok.hu/, mint szerzői jogi műnek tartalma, tilos a https://arnyalatok.hu/ weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok minden részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos weboldala nélkül.
  2. A https://arnyalatok.hu/ weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átmásolni írásos hozzájárulás esetén csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, a domain-neveire, azokkal képzett másodlagos domain nevekre valamint az internetes reklámfelületeire.
  3. Tilos a https://arnyalatok.hu/ weboldal tartalmának, illetve egyes részeinek adaptációja vagy visszafejtése; a felhasználói azonosítók és jelszavak tisztességtelen módon történő létesítése; minden olyan alkalmazást, amellyel a https://aralatok.hu/ weboldalon vagy bármely része módosítható vagy indexelhető.
  4.  A https://arnyalatok.hu/ név szerzői jogi védelmet élvez, felhasználása a hivatkozás kivételével kizárólag a Szolgáltató írásos hozzájárulásával lehetséges.
  5. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználású Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege saját tulajdonú képenként bruttó 60.000 Ft, illetve szavanként bruttó 20.000 Ft. Felhasználó tudomásul veszi, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészi az oldalt. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, amely összeget szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.

Felmondási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, valamint a fogyasztói és a vállalkozási szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. határozat határozat határozat rendelet 29.§ (1) bekezdés a.) és m.) pontjának szabályozása értelmében a Felhasználót nem illeti meg a felmondási jog.

A szolgáltatás megszűnése

Ha használod azt az előfizetést, úgy a szabályzatot nem távolítja el a weboldalról, így javasoljuk az előfizetések időben történő meghosszabbítását.

Adatvédelem

A Lagomneked.hu adatkezelési tájékoztatója elérhető innen:  https://www.arnyalatok.hu/adatvedelmi-szabalyzat/

Egyéb rendelkezések

  1. A Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mint ha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
  2. Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
  3. Ha a Szolgáltató az ÁSZF, illetve a szerződés alapján megilleti jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról szóló lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
  4. Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és Szolgáltató az ÁSZF hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem lehetséges jogvitákra nézve kikötik Szolgáltató székhelye szerint Bíróság kizárólagos illetékességét.

Panaszkezelés

1. Weboldalunk és társaságunk célja, hogy minden szolgáltatás megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Minden felhasználónak valamilyen panasz van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszkodik a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 3 évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérelmező bemutatja.

4. Tájékoztatásuk, hogy a panasz elutasítása esetén a hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

Egy Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet 4. (1) bekezdése szerint. rendelet 4. (1) bekezdése szerint. rendelet 4. (1) bekezdése szerint. rendelet 4. (1) bekezdése szerint. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el:  http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

6. A Fogyasztónak panasz esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, amely elérhetőségét itt találja:

7. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezését, hogy az egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hozzon a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető illetékes testület.

9. A Fogyasztó panasz esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében,  ide kattintva . Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztóknak az online honlapon keresztül, címe:  http://ec.europa.eu/odr

10. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratot megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozására feljogosított személy részvételét. Ha a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testület működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztói igények megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

11. Ha a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezésének lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, az alábbiak szerint kell feltüntetni

  • az eljáró bíróságot;
  • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak megfelelő tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
  • a bíróság döntésére határozott kérelmet .

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

Általános szerződési feltételek a vásárlásra vonatkozólag

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Webáruházon keresztül történik, és minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Webáruház szolgáltatásait csak magánszemély, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet jogosult igénybe venni, ha szükséges kötelező érvényesűnek tekinteni a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.


A Webáruházban bárki regisztrálhat böngészhet a termékek között. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A megrendelés leadása után a megrendelés beérkezéséről rendszerünk automata levelet küld a Vásárlónak a megvásárolt termékekről, ami szerződésnek megfelelő. A Felek között létrejött szerződés írásbeli szerződésnek megfelelő. Az Eladó a megeket nyilvántartja, így azok a Vásárló számára – a teljesítésig – bármikor elérhetőek.

A Vásárló a Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Eladó általános szerződési feltételeit. A megjelenített, megvásárolható termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással, Foxpost automatába küldve, vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.


A Webáruházban szereplő vételárak a mindenkori ÁFÁ-val növelt bruttó árakat jelentik. A termék árán felül felmerülő járulékos költség a házhoz szállítás díja, mely közvetített szolgáltatásként látható meg. Külön csomagolási költséget nem számít fel az Eladó. Az Eladó az árváltoztatás jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép fel. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Regisztráció

Az Eladót semminemű felelősség nem terheli a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megfelelő adatokat visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémákért, hibáért. Az Eladót nem terheli felelősség az adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára minden – nem az Eladónak felróható okból – hozzáférhetővé válik.


A Vásárló adatainak módosítása, megszüntetése


A regisztrált Vásárló a Webban elérhető adatokat bármikor módosíthatja Az Eladó lehetővé teszi, hogy a Vásárló a regisztrációját bármikor – feltétel és indoklás nélkül – megszüntesse. Vásárló adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az hello@arnyalatok.hu   e-mail címen. Eladó a megszüntetés alkalmával a Vásárló adatait törli a Webáruház nyilvántartásából.

Rendelési információk

A rendelés folyamata:

Rendeléshez a vásárlót választja a kívánt terméket és egyéb ajánlatot például: szín, méret, majd a kosárba rakja. A kosárban lévő egyes termékek kivehetők, illetve a kosárba újak is betehetőek. A „Tovább” gomb a következő oldalra visz. Egy rendelésnél egyszerre csak egy akciós, kuponos, vagy egyéb kedvezmény vehető igénybe. A vásárlás befejezése előtt a kosárban lévő megrendelést célszerű ellenőrizni.

A Vásárló elfogadja a termékek egyediségére való tekintettel, hogy az elkészített termékek közül nem készül soha két teljesen azonos, ez a felhasznált anyag jellegéből és a módszeréből adódik. Elfogadja, hogy a késztermék megközelítőleg/nagyban hasonlít a termék képen lévőhöz, de pontosan nem lesz és nem is lehet. Minden megrendelt termék a képeken található termékre hasonlít. 

Az Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések indoklás nélkül történő visszautasítására. A megrendeléseket digitálisan tároljuk adatbázisunkban, azokat papír alapon nem iktatjuk.

Fizetési feltételek:

A fizetendő végösszeg – mely a megrendelés összesítő visszaigazoló levélen és megmutatja – minden költséget tartalmaz. Az eredeti számlát minden esetben a csomagban juttatjuk el a Vásárlónak.

Lehetőség van utánvételes, készpénzes fizetésre vagy bankkártyával történő vásárlásra a Paypal rendszerén keresztül. A bankkártya adatok az Eladóhoz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Paypal S.à rl et Cie, SCA

A bankkártyás fizetés révén a Vásárló kényelmes és biztonságosan vásárolhat a webáruházban. A kiválasztott áruk megrendelése után a Vásárlót a  Paypal   weblapjára irányítja az oldalt, ahol a  Paypal   által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. A Vásárlónak itt meg kell adni a kártya tulajdonosának nevét, a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját. A rendszer a VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro típusú kártyákat fogad el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben tudjuk el, csak akkor használjuk a kártyát kibocsátott bank engedélyezi! Kérd, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyáját felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.


Szállítási felületek

A Web és gyors tájékoztatás e-mail Vásárlóáruházban a Vásárló áruházban folyamatosan tájékoztatjuk a megrendelésének alakulásáról, a futárnak átadás időpontjáról. Szállítás kizárólag belföldre (Magyarországra) történik. A szállítási határidő: a termék megrendelésének idejétől számított 1 héten belül.

Futárszolgálat:

Webáruházunk megrendeléseit a Foxpost futárszolgálat szállítja ki a megfelelő címre, illetve lehetőség van a Foxpost automaták használatára is kedvezőbb díjért. A kézbes munkanapokon csomag 8.00 – 17.00 óra közötti időszakban történik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a kézbesítés időpontjában a Vásárló vagy meghatalmazottja tartózkodik. Hibás cím megadása esetén felmerülő kiszállítás költségét a megrendelőt terheli.

Abban az esetben, ha az utánvéttel küldött csomagokat nem veszi át a Vásárló, minden esetben visszaszállításra kerül az Eladónak! A visszaküldött, át nem vett csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőt terheli. Újraküldést kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll az Eladó módban ismételten elindítani.

A fopost automaták részletes listája itt meg:  Foxpost csomagautomaták
FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Rövidített név: FoxPost Zrt.
Cégjegyzékszám: 10-10-020309 Adószám: 25034644-2-10
Székhely: 3200 Gyöngyös, Batsányi János utca 9.
Postacím: 1097 Budapest, Táblás utca 36-38
Telefon: +36 1 999 0360
Weboldal9 Webx:360

A Szolgáltatóval kötött szerződése alapján a feladástól számított 3-5 napig a megrendelt munka vásárlók részére.

Szállítási díj:
Online fizetésnél:

  • Foxpost automaták: 1.390.-
  • házhozszállítással: 2.590.-

Eladó a szállítási díj cseréjének jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép fel. A módosítás a már megrendelt csomagok vételárát nem befolyásolja!

A szállítási díjak és határidők magyarországi szállítás esetén érvényesek.


Fizetési feltételek
Fizetés utánvéttel: Utánvét esetén Ön a megrendelt áruért csak a csomag kézhezvételét követően a futárnak fizet illetve foxpost automatát választva az automatánál. Kizárólag az esetben rendelje meg abban a kívánt utánvétellel, a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak készpénzben!


Szavatosság

A megrendelt termék és a Vásárló által látható színek között bizonyos esetekben színeltérések lehetnek, ezért az Eladót semmilyen felelősség nem terheli. Vásárló tudomásul veszi, hogy Eladó által forgalmazott termékek előállítása használt faanyag újrafelhasználásával is történik.
Szavatossági/jótállási jogok: a termékekre a Polgári törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. Minden termékre két év szavatosság jár, melyből az első hat hónap jótállás. Szavatossági időben a fogyasztót az alábbi jogosultságok illetik meg, ha a termék gyártásából származó hibás szenvedés: kijavítás vagy kicserélés, ez nem lehetséges akkor vételárcsökkentés vagy elállás.
A szavatossági igény érvényesítéséhez a vásárlást igazoló számla (e-számla nyomtatott példánya, vagy a papíralapú számla) szükséges. Szavatossági igény benyújtásáról minden esetben jegyzőkönyvet kell kiállítani, amely tartalmazza a vásárlással kapcsolatos adatokat, valamint a kifogás tényét. Ezen igényével keressen bennünket a hello@arnyalatok.hu címen.

Tarts velünk más kiadványainkban is:
Egy tér azoknak, akik értékelik az átgondolt online jelenlétet, az inspiráló történeteket és az új lehetőségeket.
Nem akarsz lemaradni?
Töltsd ki az alábbi adatokat, hogy hírlevelet kaphass tőlünk
SZERZŐI JOG © 2025 | ÁRNYALATOK TÉR ÉS MAGAZIN